Politiebericht Limburg-Zuid: Maastrichtse school ontruimd

Datum nieuwsfeit: 31-10-2000

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 31-10-2000 Persberichten politieregio Limburg Zuid Persberichten d.d. 31 oktober 2000 (JvK)

Maastricht, school ontruimd na gaslek

Op last van de brandweer werd openbare basisschool de Regenboog aan de Bergmansweg 100 vanmorgen voor korte tijd gedeeltelijk ontruimd. Dat gebeurde uit voorzorg omdat kort voor 08.00 uur in een in aanbouw zijnde woning naast de school bij werkzaamheden in de meterkast brand was ontstaan met een gaslek tot gevolg. Daar er nog geen afsluiter op de gasleiding was aangebracht bleef het gas stromen en onstond er gevaar voor ontploffing.
Energiebedrijf Essent kwam ter ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen