ABU overhandigt Sociaal Statement aan kamercommissie

Datum nieuwsfeit: 31-10-2000
ABU

ABU overhandigt Sociaal Statement aan voorzitter vaste commissie Sociale Zaken en Werkgelegenheid(13-10-2000)

Op dinsdag 31 oktober 2000 om 13.30 uur biedt de ABU een 'Sociaal Statement' aan aan de voorzitter van de vaste commissie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid, mevrouw E.G. Terpstra.

Het 'Sociaal Statement' bevat de visie van de ABU op de 'Sociale Nota 2001' en concentreert zich rond de mogelijkheden het arbeidsaanbod te vergroten. Het rapport wordt aangeboden door de voorzitter van de ABU, drs. J.A. Kamps. De presentatie vindt plaats in de hal Pleinzijde van het Tweede Kamergebouw. Aansluitend wordt het rapport om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen