Halfjaar-resultaten KLM

Datum nieuwsfeit: 01-11-2000

UITNODIGING PERSCONFERENTIE HALFJAAR-RESULTATEN 2000/2001

Op woensdag 01 november 2000 maakt de KLM de financiële resultaten bekend over het eerste halfjaar 2000/2001.

Namens de directie van de KLM nodig ik u graag uit om de persconferentie bij te wonen. Tijdens deze bijeenkomst zullen de heer drs. L.M. van Wijk, President-directeur en de heer drs. R.J.N. Abrahamsen, Chief Financial Officer (CFO) de resultaten toelichten en vragen van de media beantwoorden. De persbijeenkomst vindt plaats op het Hoofdkantoor van de KLM, Amsterdamseweg 55 te Amstelveen van 09.30 uur tot 10.45 uur. Vanaf 07.55 uur heeft u toegang tot de persruimte.

De resultaten worden om 08.00 uur bekendgemaakt. Zoals gebruikelijk ontvangt u het halfjaarbericht per fax en/of per email. Het halfjaarbericht wordt uitgebracht in 2 talen, Engels en Nederlands. De toelichting op de resultaten tijdens de persconferentie vindt plaats in het Engels.

Graag vernemen wij van u vóór 27 oktober a.s. of u, of een andere vertegenwoordiger van uw redactie, deze persbijeenkomst zal bijwonen. Wij verzoeken u daartoe het bijgevoegde antwoordformulier per fax aan ons te retourneren.

Met vriendelijke groet,

CORPORATE COMMUNICATIONS

Ron Wunderink
Executive Vice President

Bijlage: Antwoordformulier

De financiële resultaten over het eerste halfjaar 2000/2001 zijn op 01 november a.s. vanaf 08.00 uur tevens beschikbaar op de Internet site van KLM Investor Relations: investorrelations.klm.com.

Voor vertegenwoordigers van de media die niet aanwezig kunnen zijn op 01 november a.s., bestaat de mogelijkheid om de persconferentie van 09.30 uur tot 10.45 uur live per telefoon te volgen. Het telefoonnummer hiervoor is: + 44 208 240 8247. Gaarne vermelden dat u voor KLM belt.

Na de persconferentie is een opname hiervan gedurende 24 uur te beluisteren op: + 44 208 288 4459, code 614 712.

Amstelveen, 19 oktober 2000
AMS/DR/YE