5 jarig jubileum Wester & de Boer interactieve media

Datum nieuwsfeit: 01-11-2000

5 jarige jubileum van Wester & de Boer interactieve media

In november van dit jaar is het 5 jaar geleden dat in Noord-Scharwoude Wester & de boer interactieve media werd opgericht. Op 1 november aanstaande wordt dat gevierd tijdens een feestelijke bijeenkomst en in het weekend van 3 tot 5 november gaan alle medewerkers een weekend weg naar een geheime locatie ergens in Europa.

Wat uitgroeide van een idee op een achteraf zolderkamertje is uitgegroeid tot een bloeiend en welvarend multimedia bedrijf, waar de oprichters Hendrik Jan de Boer en Nico Wester erg trots op zijn. Wester & de Boer interactieve media is een fullservice bureau voor nieuwe media en biedt naast een turnkey projectaanpak ook advies- en detacheringdiensten aan.

Het bedrijf is gelegen aan de Mossel in Noord-Scharwoude waar ze zich na de opstartfase vestigde. Doordat het bedrijf sterk groeide, zowel het aantal medewerkers als klanten moesten ze na 3 jaar uitbreiden. Eerst is gekeken naar andere locaties maar uiteindelijk is ervoor gekozen om een verdieping boven op de huidige pand te plaatsen. In het begin van het jaar 2000 was de verbouwing voltooid en namen ze hun intrek.

Omdat het bedrijf 5 jaar bestaat willen Hendrik Jan en Nico iets doen voor de medewerkers. Daarom gaan ze in het weekend van 3 tot 5 november met alle mederwerker en aanhang een weekend weg. Bestemming: onbekend. Het is nog een verrassing voor de medewerkers waar ze naar toe gaan, de oprichters willen alleen vertellen dat het ergens in Europa is. Komt u ze in november ergens tegen op de weg? Toeter maar goed want ze zijn in feeststemming!

Voor meer informatie kunt u contakt met me opnemen:

Jens Hooiveld
E-mail: jhooiveld@wester-deboer.nl