RadioItems.NL viert 1-jarig bestaan.

Datum nieuwsfeit: 01-11-2000

RadioItems.NL viert 1-jarig bestaan.

Op 1 november a.s. viert de website www.radioitems.nl haar 1-jarig bestaan. De viering gaat gepaard met één week lang het GRATIS downloaden van MP3-files en een prijsvraag. De winnaar van de prijsvraag mag één maand lang GRATIS gebruik maken van de diensten van RadioItems.NL

Precies 1 jaar geleden startte Vennie Interactive Media de website RadioItems.NL. De doelstelling van deze website is radiostations en programmamakers voorzien van kant-en-klare radioitems. Dagelijks bestaat de mogelijkheid om bijvoorbeeld de belangrijkste headlines uit het nieuws, popnieuws, internetnieuws, weerbericht, snelheidscontroles, horoscopen en videotip van de dag in MP3-formaat te downloaden. Daarnaast zijn er regelmatig interviews met artiesten en over actuele onderwerpen. Om kwaliteit te bieden zijn de diensten van RadioItems.NL niet gratis. Marco Nillesen van Vennie Interactive Media hierover: Kwaliteit betaald zich terug. Er zijn omroepen die door middel van het uitzenden van de radioitems juist inkomsten genereren . Naast het downloaden van losse items bestaat ook de mogelijkheid een abonnement aan te gaan. Hierbij kunnen regelmatige gebruikers of geïnteresseerden met een kabelmodem tegen een vast tarief gebruik maken van de dienst.

Viering van 1-jarig bestaan
De viering van het 1-jarig bestaan gaat gepaard met één week lang GRATIS gebruik maken van de dagelijks geproduceerde radioitems. Daarnaast kan één persoon of radiostation één maand lang GRATIS de items downloaden als het juiste antwoord wordt gegeven op de vraag: Hoe vaak is de RadioItems Demo het afgelopen jaar gedownload. De feestweek vindt plaats van maandag 30 oktober t/m vrijdag 3 november a.s. De winnaar zal maandag 6 november a.s. bekend worden gemaakt.

Noot voor redacties