NetEvents organiseert Travel Online

Datum nieuwsfeit: 01-11-2000

Amsterdam, 2 oktober 2000

NetEvents organiseert Travel Online - het evenement over de reisbranche op internet -

Steeds meer bedrijven zien kansen in de reisbranche op het internet. Internet biedt nieuwe mogelijkheden die momenteel door veel grote en kleine ondernemers worden benut. Hoe staat het er in Nederland voor en welke ontwikkelingen kunnen we in de toekomst verwachten? Om inzicht in te krijgen in de stand van zaken organiseert NetEvents het evenement Travel Online, dat plaatsvindt op woensdag 1 november in Meeting Plaza in het Olympisch Stadion te Amsterdam.

Tijdens dit evenement wordt er een overzicht geboden van toepassingen, ontwikkelingen en oplossingen voor de reisbranche op internet. Het middagvullend seminar zal zich vooral richten op concrete, maximale voordelen van de inzet van internet in de bedrijfsvoering. Kopstukken en challengers uit de reiswereld, zoals Elmar Reizen en de ANWB, zullen tijdens het seminar hun visie op het onderwerp geven.

Verder bekijkt Stefan Hoevenaar, Strategy Director bij Atmosphere - FHV/BBDO Groep, de problematiek vanuit het oogpunt van de consument. Zijn presentatie geeft inzicht in de intenties van mensen.

Ook vindt er een analyse en discussie met sprekers plaats omtrent het onderzoeksrapport eTravel van eMarketer USA. Dit onderzoek geeft onder meer antwoorden op vragen als: wat wil de online travel consument? Hoe groot wordt de online travel markt? Wie zijn de grote spelers en wat is hun omzet?

Als laatste komt Alexandra Jankovich, Manager Director van Lastminute.com Benelux, spreken over de kansen en bedreigingen voor online reisorganisaties. Natuurlijk is er tijdens deze middag voldoende gelegenheid om te netwerken.

Kijk op www.netevents.nl/travelonline voor meer informatie.

Voor meer informatie over Travel Online kunt u contact opnemen met NetEvents, Sonja Neeft, e-mail (info@netevents.nl), tel. (020) 586 99 99.