Politieberichten Brabant-Noord, district Land van Cuijk

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 1-11-2000
Persbericht district Land van Cuijk

AANHOUDING VERDACHTEN NA DIEFSTAL

De politie Land van Cuijk heeft dinsdagavond twee inwoners van Cuijk aangehouden op verdenking van diefstal. De jongens, 15 en 16 jaar oud zijn inverzekering gesteld. Dinsdagavond werden op het Hazeleger in Cuijk een bromfiets en een snorfiets gestolen uit een tuin. Na een sporenonderzoek en getuigenverklaringen kon de politie even later de verdachten in de directe omgeving aanhouden. Ook de gestolen snor- en bromfiets zijn teruggevonden. De verdachten zijn voor verhoor ingesloten.

INBRAAK IN BEDRIJF

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een pand aan de Zwaanstraat in Cuijk. Nadat een deur was opengebroken gingen onbekenden er vandoor met onderdelen van computers. Er is op grove wijze gewerkt. De totale schade is nog onbekend.