Bloemenbureau Holland organiseert seminars avondspits

Persberichten - 2000

19-10-2000

Internationale Bloemenvaktentoonstelling 2000
Bloemenbureau Holland organiseert seminars tijdens avondspits

Leiden - Tijdens de Internationale Bloemenvaktentoonstelling 2000 is er een interessant alternatief voor de beursbezoeker die er niet veel voor voelt om aan te sluiten in de avondspits: het spitsseminar. Bloemenbureau Holland verzorgt op 1 en 2 november vier van deze seminars. De onderwerpen zijn uiteenlopend en gericht op de nationale en internationale beursbezoeker.

Op beide dagen starten om 17.00 uur twee spitsseminars waaruit de geïnteresseerde bezoeker zijn of haar keuze kan maken. De presentaties zijn kort en krachtig en duren maximaal 20 minuten, waarna er volop gelegenheid is voor vragen en discussie. De spitsseminars worden gehouden in de zalen T en U, gelegen tussen het Park Restaurant en de Jade Lounge.

Op woensdag 1 november staan twee presentaties gepland. In zaal T zal Dorien de Jonge, hoofd Marketing Communicatie van Bloemenbureau Holland, een presentatie verzorgen met de titel Flowers and house plants trends. How to use them? Tegelijkertijd zal in zaal U Maarten Prins, accountmanager bij Van Staaveren Bloemenexport, inzicht geven in het belang van systemen die kwaliteit en verantwoord ondernemen in de bloemenhandel waarborgen, nu en in de toekomst.

Donderdag 2 november staan presentaties op de agenda over Plants for People en de afdeling Projectbureau van Bloemenbureau Holland. Plants for People is het programma waarin Bloemenbureau Holland - ook internationaal - aandacht vraagt voor het wetenschappelijk aangetoonde belang van planten in de woon- en werkomgeving. De presentatie `Plants for people, creating totally new market opportunities', zal in zaal T worden verzorgd door Arnoud Kwint van Alpha Consumer Communications.

Paul Ras, manager van het Projectbureau van Bloemenbureau Holland, zal in zaal U helderheid geven over de mogelijkheden die zijn afdeling biedt voor maatwerkprojecten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden op product-, groothandels- en detailhandelsniveau wordt duidelijk wat het Projectbureau doet en kan doen voor verschillende partijen in de keten.

De presentaties zullen worden verzorgd in het Engels. Alleen die van het Projectbureau wordt in het Nederlands gehouden.