Nieuwe internetsite Heijmans N.V.

Datum nieuwsfeit: 01-11-2000
Bron: Heijmans N.V.
Heijmans N.V.

1 november 2000
NIEUWE INTERNETSITE HEIJMANS 'LIVE'

De nieuwe Internetsite van Heijmans is een feit. Vanaf heden kan een ieder terecht op de geheel vernieuwde website van Heijmans. Vergeleken met de voormalige site zijn er nogal wat veranderingen doorgevoerd. Zo heeft de site een geheel nieuw uiterlijk gekregen, is er een totaal nieuwe navigatiestructuur doorgevoerd en is de rubrieksindeling aangepast en uitgebreid. De rubrieksindeling is boven- en onderaan elke pagina én op de startpagina te vinden. De rubrieken staan in het geel vermeld. Eenmaal terechtgekomen in een bepaalde rubriek, ziet u aan de linkerkant de subrubrieken staan.

Voor meer informatie over de nieuwe website, verwijzen wij u door naar de helpfunctie (?). Deze vindt u rechtsboven op elke pagina.