Symposium 'Milieukeur in de markt' in Lindenhof in Delft

Datum nieuwsfeit: 02-11-2000

PERSUITNODIGING

Stichting Milieukeur nodigt u uit voor het symposium 'Milieukeur in de markt' op donderdag 2 november 2000, van 9:00 tot 17:00 uur in de Lindenhof te Delft.

Tijdens het symposium spreken onder andere L.J. Brinkhorst, minister van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij, H. Pont, directeur-generaal Milieubeheer van het ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer, K.L. van den Doel, voorzitter Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL), R. Douma, directeur Hartman Groep en J. Marseille, trendwatcher. De dagvoorzitter is Frits Wester.

Milieukeur neemt een steeds krachtiger positie in op de consumentenmarkt. Steeds meer producten zijn gecertificeerd en zowel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen