PvdA over discussienota's tijdens Partijcongres maart 2001

PERSBERICHT PVDA

Amsterdam, 31 oktober 2000

AAN DE (PARLEMENTAIRE) PERS

Vorige week heeft het bestuur van de Partij van de Arbeid groen licht gegeven voor een aantal belangrijke discussienota's die tijdens het Partijcongres in maart 2001 aan de orde komen.

Tijdens een persbriefing op donderdag 2 november zal waarnemend PvdA-voorzitter Mariëtte Hamer een toelichting geven op het door de commissie Witteveen geschreven beginselprogramma 'Tussen droom en daad', de door de commissie Brouwer geschreven nota 'Politiek is mensenwerk' over partijvernieuwing en op de partijagenda tot aan het congres. Naast Mariëtte Hamer zijn Annie Brouwer en Willem Witteveen aanwezig.

De briefing vindt plaats in zaal Wandelganger I van Perscentrum Nieuwspoort en begint om 13.45 uur. De nota's zijn op donderdag 2 november vanaf 11.00 uur verkrijgbaar bij de afdeling Voorlichting.

Voor nadere informatie: Altie Blanken 070-318 2698 of semadigit 06-65 08 03 82