Introductie Europees Largecap Fund met performance fee

Bron: Kempen & Co
Kempen & Co

Introductie Europees Largecap Fund met performance fee

Merchant bank Kempen & Co introduceert deze maand het Orange European Largecap Fund . Het fonds belegt in grote, solide Europese ondernemingen o.a. mobiele telefonie, voeding en farmacie, de zogenaamde 'Blue Chips' . Voorbeelden zijn: Vodafone Group, Nokia, Danone, Nestlé, Glaxo Wellcome en Novartis.

Het fonds wordt op actieve wijze beheerd door een team ervaren portfoliomanagers, die zich volledig toeleggen op het beleggen in het topsegment van de Europese aandelenmarkt. Het Orange European Largecap Fund wordt beheerd met het oogmerk een beter beleggingsresultaat te behalen dan de Dow Jones Europe STOXX 50 index. De beheerder wordt extra beloond naarmate deze doelstelling met een groter positief verschil wordt gerealiseerd; de beheervergoeding wordt evenzo verlaagd als het resultaat van het fonds achter blijft bij de ontwikkeling van deze index. Met het Orange European Largecap Fund kan de belegger op een resultaatgerichte wijze de vaste kern van zijn effectenportefeuille vormen, waarbij de belegger en de beheerder samen profiteren van een goed resultaat. De introductie van het Orange European Largecap Fund is een aanvulling op de reeks succesvolle Europese Orange Funds: Orange European Smallcap Fund, Orange European Midcap Fund en het Orange European NM Companies Fund.

Een aandeel Orange European Largecap Fund kan bij inschrijving vrij van transactie provisie worden verkregen tegen de prijs van euro 10,-. De inschrijving start donderdag 2 november 2000 en sluit op dinsdag 21 november 2000 om 15:00 uur.

De eerste dag van notering zal, onvoorziene omstandigheden voorbehouden, woensdag 22 november 2000 zijn. De stortingsdatum is vastgesteld op maandag 27 november 2000.

Amsterdam, 2 november 2000
Orange European Largecap Fund N.V.
De Directie

Voor inlichtingen met betrekking tot
:

Orange European Largecap Fund N.V.
Beursintroductie
Kempen Capital Management
N.V. Kempen & Co N.V. De heer E.K.
Greup De heer G.S. van der Baan
020- 5 571 270

NB Informatie over dit fonds is ook te vinden op deze site ; op verzoek sturen wij u het prospectus per post of e-mail.