Extra vluchten China Airlines naar Bangkok en Taipei

Datum nieuwsfeit: 02-11-2000

China Airlines introduceert extra vlucht van Amsterdam naar Bangkok en Taipei

Amsterdam, 1 november 2000
Vanaf 6 december a.s. vliegt de Taiwanese luchtvaartmaatschappij China Airlines dagelijks op de route van Taipei via Bangkok naar Amsterdam v.v. De extra vlucht vertrekt iedere woensdagavond uit Taipei en komt na een tussenlanding in Bangkok op donderdagochtend in Amsterdam aan. Vertrek uit Amsterdam is op donderdagmiddag wederom non-stop naar Bangkok en door naar Taipei. Op alle vluchten wordt een Boeing 747-400 ingezet. Door deze extra vlucht van China Airlines wordt de capaciteit op deze belangrijke route met ruim 400 stoelen uitgebreid.

Vanuit Taipei zijn er vele doorverbindingen. Zo vliegt China Airlines o.a. vanaf Taipei naar Japan, Hongkong, de Filippijnen, Australie en Nieuw Zeeland. Door de nieuwe vlucht is het aantal directe doorverbindingen vanuit Amsterdam via Taipei naar Sydney en Auckland gestegen tot drie per week.

Voor meer informatie betreffende vliegschema's en boekingen kan contact worden opgenomen met China Airlines in Amsterdam. Tel. 020-6461001. Ook kan de internetsite van China Airlines geraadpleegd worden op het volgende adres: www.china-airlines.com.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties