Datum nieuwsfeit: 02-11-2000

02-11-2000

Gerrit Bonnema verlaat Tech Data

Maarssen, 2 november 2000:Tech Data Nederland bv heeft gisteren bekend gemaakt dat de Managing Director, dhr. drs. Gerrit J. Bonnema, en Tech Data Nederland in onderling goed overleg hebben besloten per direct de samenwerking te beëindigen. Zijn taken zullen worden waargenomen door de Deputy Managing Director Jos Beernink. Wij spreken onze waardering uit voor de inzet van Dhr. Bonnema. Zijn commitment en loyaliteit hebben mede bijgedragen tot de leidende positie die Tech Data in Nederland heeft bereikt.

Gerrit Bonnema kwam op 1 oktober 1995 in dienst van toen nog Computer 2000 als Managing Director Finance & Operations. Sinds 1997 heeft dhr. Bonnema de functie vervuld van Managing Director. Tech Data
Tech Data Corporation (NASDAQ/NMS: TECD), opgericht in 1974, is een vooraanstaand wereldwijd aanbieder van IT-producten, logistiek management en andere diensten met een toegevoegde waarde. Het Fortune 500 bedrijf en haar dochterbedrijven leveren aan meer dan 100.000 technologie-resellers in de Verenigde Staten, Europa, Canada, het Caraïbisch gebied, Latijns-Amerika en het Midden-Oosten. Het uitgebreide diensten-aanbod van Tech Data omvat pre-sale en post-sale training en technische ondersteuning, financierings-mogelijkheden, configuratie- en montagediensten alsmede een volledige serie prijswinnende oplossingen op het gebied van e-commerce. Het bedrijf heeft het afgelopen boekjaar, dat eindigde op 31 januari 2000, voor USD 17 miljard aan verkopen gerealiseerd.

Perscontact:
Ed Bindels