CFO in actie voor eigen CAO Tandartsassisterenden

Datum nieuwsfeit: 02-11-2000

CFO

CFO in actie voor eigen CAO Tandartsassisterenden

Den Haag/Nieuwegein - De CFO CNV-bond voor Zorg & Welzijn houdt onverkort vast aan de totstandkoming van een eigen CAO voor Tandartsassisterenden (7.000 werknemers). Om deze eis kracht bij te zetten overhandigt Helen van der Starre, voorzitter van de CFO-Beroepsgroep Assisterenden in de Tandheelkunde een petitie aan de heer H.W. Zijlstra, voorzitter van de Nederlandse Maatschappij tot Bevordering der Tandheelkunde (NMT). Dit gebeurt op donderdagavond 2 november a.s. om 19.30 uur tijdens het Open Huis in het kantoor van de NMT, Geelgors 1 in Nieuwegein.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen