KPMG e-Solutions wordt Special Expertise Partner voor mySAP

KPMG

02-11-2000
KPMG e-Solutions benoemd tot Special Expertise Partner voor mySAP

KPMG e-Solutions is benoemd tot Special Expertise Partner voor mySAP business-to-business Enterprise Buyer. De Enterprise Buyer oplossing heeft tot doel het inkoopproces te optimaliseren. Het product stelt organisaties in staat optimaal te profiteren van de voordelen van elektronisch inkopen. Sinds de introductie van de SAP Internet oplossingen in 1996 is KPMG betrokken bij het ontwikkelingsprogramma dat SAP AG voor deze toepassingen heeft opgezet. Mede hierdoor heeft KPMG e-Solutions een zeer hechte relatie opgebouwd met het SAP AG e-commerce ontwikkelingsteam in Duitsland.

Volgens drs. M. Weverink, partner van KPMG e-Solutions, heeft KPMG bewezen in staat te zijn deze SAP oplossingen ook succesvol te kunnen implementeren. Weverink: Dit is een van de redenen waarom SAP Nederland KPMG e-Solutions heeft benoemd tot Special Expertise Partner voor Enterprise Buyer. Wij zijn vanaf het begin betrokken geweest bij de introductie van de e-procurement oplossingen van SAP, zowel vanuit Waldorf in Duitsland waar het SAP Competence Center van KPMG is gevestigd, als vanuit Woerden. De producten van SAP sluiten uitstekend aan bij het doel dat KPMG e-Solutions nastreeft: het optimaliseren van de bedrijfsprocessen van de klant.

Voor nadere informatie: Andy Bellm, telefoon (020) 656 7039