TakeitNow wordt Virtuele Inkoopcombinatie

Datum nieuwsfeit: 02-11-2000
PERSBERICHT

TakeitNow stelt Tibet.nl open voor IT-dealers en wordt Virtuele Inkoopcombinatie

Bilthoven - 2 november 2000. De Take It now Business EdiTion (htttp://www.tibet.nl) wordt ook opengesteld voor IT-dealers. Tibet mikt vooral op de kleinere IT-dealer, die regelmatig maar ad hoc IT-inkopen doet. Een vijfentwintigtal vaste en regelmatige klanten van Tibet, hebben al dealerstatus bij Tibet verkregen. Het is de bedoeling dit aantal snel stijgt naar een hondertal.

Tibet ontwikkelt zich hiermee in de richting van virtuele inkoopcombinatie, die door scherp in te kopen, concurrerende prijzen kan bieden aan IT-resellers.

Over TakeitNow, www.takeitnow.com/
TakeitNow.com introduceerde op 14 januari 1999 als eerste pure e-seller in Nederland haar webwinkel voor computer hardware en software. Inmiddels is de positie van TakeitNow.com stevig verankerd en levert TakeitNow.com 50.000 producten in nauwe samenwerking met verschillende fabrikanten en distributeurs. Belangrijke ontwikkelingen zijn de introductie van de maatwerk-pc (www.pcnow.nl/), Take It now Business EdiTion (www.tibet.nl) en TakeitNow.be. Daarnaast licenseert TakeitNow haar winkelinfrastructuur aan derden. MyTrade.nl (www.mytrade.nl/) is een exponent van deze ontwikkeling, waarin inmiddels meer dan 90 winkeliers participeren.

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met:
- TakeitNow.com, (info@takeitnow.com), +31 (0)6-54 25 64 76