Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 03-11-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 3-11-2000 Persbericht district Den Bosch

INBRAAK WONING (Vlijmen)

In een huis aan de Oranjelaan te Vlijmen is donderdag ingebroken. Men had de schuifpui geforceerd. Het hele huis werd doorzocht, er verdwenen twee tv-s en een geldkistje met onbekende inhoud.

GESTOLEN AUTO IN BRAND (s-Hertogenbosch)

Vannacht is op de Oosterplasweg in s-Hertogenbosch een gestolen VW Golf in brand gestoken. De brandweer bluste het vuur. De auto liep forse interieurschade op. De auto was eerder vannacht gestolen aan de Hoekkampstraat.

RUIT INGESLAGEN (s-Hertogebosch)

Van een boekenzaak aan de Helftheuvelpassage in s-Hertogenbosch is vannacht een deur geforceerd. Uit de etalage verdween een cd-rom.

INBRAAK KANTOOR (s-Hertogenbosch)

In een kantoorpand aan de Rogier van der Weijdenstraat in s-Hertogenbosch is vannacht ingebroken. Er is een kluis opengebroken, maar het is nog onbekend of daar iets uit is gestolen.

WINKELDIEVEN BETRAPT (s-Hertogenbosch)

Donderdagmiddag is een 17-jarige jongen uit Den Bosch betrapt op het stelen van 2 GSM(s uit een winkel aan de Hooge Steenweg in s-Hertogenbosch. De twee telefoons waren van een medewerker, die de jongen betrapte. De dief werd voor verhoor meegenomen naar het bureau. Donderdagavond hebben politiemensen een 25-jarige man uit Zaltbommel betrapt, nadat hij in een drogisterij aan de Pensmarkt in s-Hertogenbosch shampoo en speelgoed had gestolen. De agenten zagen de man met een volle tas uit de zaak komen. Op het Emmaplein werd de dief door de agenten aangehouden. Op het bureau werd de man ingesloten.

CONTROLE MAXIMUM SNELHEID BIJ SCHOOL (Rosmalen)

Vrijdagmiddag heeft politieteam Rosmalen bij het uitgaan en aanvang van de lessen van de basisschool aan de Raadhuisstraat in Rosmalen gecontroleerd op de maximum snelheid. Van de 480 gepasseerde voertuigen reden er 11 sneller dan de toegestane maximum snelheid van 50 km/h.

SNELHEIDSCONTROLE IN OCHTENSPITS (Hintham)

Vrijdagmorgen zijn in de ochtendspits 118 automobilisten op de Jan Heijmanslaan in Hintham bekeurd voor overtreding van de maximum snelheid van 50 km/h. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 84 km/h.

AUTODIEFSTAL (s-Hertogenbosch)

Van donderdag op vrijdag is vanaf de Piet Slagerstraat in s-Hertogenbosch een grijze Opel Kadett met het kenteken TZ-07-RL ontvreemd.

INSLUIPER OP HETERDAAD BETRAPT (.s-Hertogenbosch)

Vrijdagmiddag is op de Jagersheuvelstraat in s-Hertogenbosch een 34-jarige Bosschenaar op heterdaad betrapt na een insluiping. De man wordt ervan verdacht dat hij kort daarvoor een bedrijf aan de Daviottenweg in zijn woonplaats had betreden en daar o.a. een GSM en geld had weggenomen. De gestolen goederen zijn inbeslaggenomen. De verdachte is inverzekeringgesteld.