Metamorfose voor website EuroNet Internet

Datum nieuwsfeit: 03-11-2000
Metamorfose voor website EuroNet Internet

Amsterdam, 3 november 2000 - Vanaf vandaag staat de vernieuwde website van EuroNet Internet on line op het vertrouwde adres www.euronet.nl. De website integreert de verschillende websites die EuroNet Internet tot nu toe on line heeft gehad, en is daarmee verworden tot een complete portal voor EuroNet Internet's zakelijke klanten en bezoekers. Daarnaast is de navigatiestructuur van de website verbeterd en fungeert de homepage nu als een uitgebreid menu. Hierdoor kunnen bezoekers informatie makkelijker en sneller vinden. Ook kunnen bedrijven nu adverteren op de website van EuroNet Internet.

De vernieuwde website ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen