Melkert schuift aan bij 'de tafel van Spekman'

Partij van de Arbeid

Den Haag, 2 november 2000

FRACTIEVOORZITTER MELKERT SCHUIFT AAN BIJ 'DE TAFEL VAN SPEKMAN'

Zaterdag 4 november is PvdA-fractievoorzitter Ad Melkert aanwezig bij een campagnebijeenkomst van de PvdA-afdeling Utecht. Hij zal aan 'De tafel van Spekman' in gesprek gaan met de Utrechtse lijsttrekker Hans Spekman en Marien Schouten van der Meer die op de derde plaats staat van de PvdA-verkiezingslijst. Tijdens het gesprek staat veiligheid centraal maar zullen ook andere thema's aan de orde komen.

'De tafel van Spekman' staat symbool voor de nieuwe werkwijze van de PvdA in Utrecht. De sociaal-democraten willen met de Utrechtse inwoners samen nadenken, samen kiezen en samen uitvoeren. Voor de PvdA-afdeling Utrecht is dat Hét Alternatief.

Het gesprek aan 'De tafel van Spekman' vindt plaats in het Dienstencentrum Zuilen, Prins Berhardlaan 2 en begint om 14.15 uur.

Woensdag 8 november vinden in Utrecht en Vleuten/De Meern tussentijdse gemeenteraadsverkiezingen plaats. Deze zijn nodig in verband met de samenvoeging van deze gemeentes vanaf 1 januari 2001.

Voor meer informatie: Remco Dolstra 06-21 56 69 49