Naturistische open zwemweek

Datum nieuwsfeit: 04-11-2000
NATURISTISCHE OPEN ZWEMWEEK

Diverse zwembaden in Nederland waar naturistisch wordt gezwommen geven van 4 t/m 12 november as. de gelegenheid aan "probeerders" om te voelen hoe het is om in je blootje te zwemmen. Deze jaarlijks gehouden zwemweek valt onder auspicien van de landelijke federatie, de NFN.

De Naturistenvereniging Geminat, gevestigd in Den Helder, met 350 leden uit heel Noord-Holland en zelfs daar buiten, houdt in dit verband "open zwemdag". Zij verwelkomt een ieder die eens wil kennis maken met "het gevoel" op haar zwemuur in zwembad "de Schots", aan het Nieuwland te Den Helder, op zondag 5 november, van 18.00-19.00 uur. Na afloop is er gelegenheid om tijdens het "nazit-uurtje" van gedachten te wisselen met de aanwezige verenigingsleden. De entree is voor deze gelegenheid gratis.

Voor inlichtingen kan men bellen met 0223-642653.