Sitestat 3.3 maakt meten flash-sites mogelijk

Datum nieuwsfeit: 06-11-2000
Nieuwe versie zorgt voor doorbraak in bezoekinformatie SITESTAT 3.3 MAAKT METEN FLASH-SITES MOGELIJK

Diemen, 6 november 2000 - Met de nieuwe versie van Sitestat, het toppakket van internetbedrijf Nedstat, is het mogelijk bezoekinformatie van Flash-websites integraal te meten. Tot voor kort bestonden hiervoor geen mogelijkheden waardoor beheerders van Flash-websites belangrijke informatie misten. Met Sitestat 3.3, die vanaf vandaag beschikbaar is, kunnen ook WAP-sites en herhalingsbezoeken worden gemeten.

Geavanceerde Flash-sites waren nauwelijks te meten, omdat die veelal zijn ingebed in slechts één html-pagina. De bezoeker klikt binnen Flash* niet van pagina naar pagina, maar van filmpje naar filmpje. Welke ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen