Click Commerce en Interwoven bundelen krachten in alliantie

Datum nieuwsfeit: 06-11-2000

Click Commerce en Interwoven bundelen krachten in alliantie

Alliantie stelt Fortune 1000 bedrijven in staat om e-business platform uit te breiden met Enterprise Channel Management-oplossingen

Hoofddorp, 6 november -- Click Commerce (Nasdaq: CKCM), toonaangevend aanbieder van Enterprise Channel Management (ECM)-oplossingen, maakt vandaag bekend dat het bedrijf een alliantie is aangegaan met Interwoven (Nasdaq: IWOV), een vooraanstaande aanbieder van content management software. De alliantie tussen deze twee bedrijven zal klanten in staat stellen om Interwoven's geavanceerde, teamgerichte oplossing voor de ontwikkeling en het management van content in te zetten voor Click Commerce' uitgebreide en gepersonaliseerde channel management framework.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen