Cravat Club Omex Group slaat eerste paal nieuw pand

Contactpersoon: Anne-Mare van Kampen

Cravat Club Omex Group slaat eerste paal

Datum: 6 november 2000

Op maandag 6 november om 16.00 is het zover: die dag wordt de eerste paal geslagen voor het nieuwe pand van Cravat Club Omex Group. Dit pand is overigens het eerste dat gebouwd gaat worden op het Bedrijvenpark Nieuw-Vennep Zuid, en zal naar verwachting halverwege 2001 opgeleverd worden. De beide directeuren, de heer O.R. Mees en de heer T.A.M. Hendriksen, zullen de officiële handeling verrichten, waarna de heer G. Görtemöller, Wethouder van Economische Zaken van de Gemeente Haarlemmermeer, een toespraak zal houden.

Cravat Club Omex Group BV, behorende tot de top vijf van bedrijven in promotionele artikelen in de Benelux, heeft een flinke groei doorgemaakt zodat een investering in een nieuwe huisvesting noodzakelijk is. De markt van business-gifts en premiums is de laatste jaren flink veranderd: de traditionele leverancier van pen en stropdas heeft plaats gemaakt voor een full-service bedrijf, die als dienstenorganisatie zowel de operationele als de logistieke kant van de relatiemarketing voor haar rekening neemt. Een schaalvergroting dus, die vraagt om een nieuwe en professionele behuizing. Het ontwerp van het gebouw is in handen van de architect Ruud van der Kroft en de bouw wordt uitgevoerd door Mulckhuyse Bouw BV te Nieuw-Vennep.

Einde persbericht

Noot voor redacties