Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Seminar 'Keeping Your Customers'

Datum nieuwsfeit: 07-11-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Uitnodiging <<...>> Amsterdam, 2 november 2000

Seminar 'Keeping Your Customers'


De meeste bedrijven reageren traag of zelfs niet op communicatieverkeer dat via hun site binnenkomt.

Dat is de praktijk van eGain, leverancier van webgebaseerde klantenservicesoftware.

Keeping Your Customers

dinsdag 7 november 2000

Scheepvaart Museum, Amsterdam

In een halve dag laat eGain zien op welke manieren het bedrijf klanten als Egg, Lloyds TSB, HMV en 3Com heeft geholpen:
* 95% van hun e-mailberichten binnen 24 uur te beantwoorden
* de productiviteit van vertegenwoordigers met 120% te verhogen
* de geplande personeelsbezetting met 60% te reduceren
* een kostenbesparing van 60% te realiseren
* de financiële opbrengst van hun e-commerce-investeringen te optimaliseren. De agenda

9.00 - 9.30 Registratie met ontbijt
9.30 - 9.45 Welkom
9.45 - 10.30 Bedrijfspresentatie eGain
10.30 - 10.45 Koffiepauze
10.50 - 11.30 Gezichtspunt van de klant
11.30 - 12.30 Online-klantenservice in actie
12.30 - 12.45 Vragen en antwoorden
12.45 Lunch

Nieuwsgierig naar hetgeen eGain en zijn klanten te vertellen hebben? Stuur dan een email naar Ben Mielen ((bmielen@egain.com)).

Wenst u meer informatie over eGain en/of het seminar? Ook daarvoor moet u bij Ben zijn. U kunt hem bellen: 030 298 22 08. Of kijk op onze website: www.egain.com.

Wellicht tot ziens in het Scheepvaart Museum te Amsterdam!

Met vriendelijke groet,

Stefan van Tongeren
namens eGain Nederland

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie