Schrijversnetwerk in actie voor bananenwerknemers Guatemala

Datum nieuwsfeit: 07-11-2000
FNV

Schrijversnetwerk komt in actie voor werknemers bananenplantages in Guatemala mondiaal - Mascha.Spanjers@fnv.nl

Het Schrijversnetwerk schrijft deze maand voor de werknemers van bananenplantages in Guatemala. Zij zijn na de orkaan Mitch op staande voet ontslagen of geschorst. Schrijf mee met ruim 800 mensen en protesteer tegen schendingen van mensen- en vakbondsrechten in dit land!Het Schrijversnetwerk schrijft deze maand voor de werknemers van bananenplantages in Guatemala. Zij zijn na de orkaan Mitch op staande voet ontslagen of geschorst. Schrijf mee met ruim 800 mensen en protesteer tegen schendingen van mensen- en vakbondsrechten in dit land!

Mitch & COBSA
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen