Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 07-11-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 7-11-2000 Persbericht district Den Bosch

TWEE VROUWEN AANGEHOUDEN VOOR KLEDINGDIEFSTAL (s-Hertogenbosch)

GROTE HOEVEELHEID KINDERKLEDING ONTVREEMD (Hintham)

Maandagmiddag is aangifte gedaan van diefstal van een grote partij kinderkleding vanuit een woning aan Hintham in Hintham. Op zaterdag is in het pand een kijkdag voor de kleding geweest. Maandagmiddag bleek dat de gehele voorraad merkkleding ter waarde van ongeveer Fl. 45.000,= te zijn ontvreemd.

RIJBEWIJS DRONKEN AUTOMOBILIST INGEVORDERD (s-Hertogenbosch)

Maandagavond is het rijbewijs van een 48-jarige Bosschenaar ingevorderd omdat hij dronken op de Rietveldenweg in s-Hertogenbosch reed. In eerste instantie negeerde de automobilist het stopteken. Op de oprit van de A59 kon hij worden staandegehouden. Het rijbewijs van de man is ingevorderd en proces-verbaal is opgemaakt.

WINKELINBRAAK (Vlijmen)

Van maandag op dinsdag is ingebroken in een winkelbedrijf aan de Oliemaat in Vlijmen. Uit het pand is een geldbedrag weggenomen.

AUTO ONTVREEMD BIJ INBRAAK (s-Hertogenbosch)

Van maandag op dinsdag is ingebroken in een woning aan de Harmoniepolder in s-Hertogenbosch. Bij de inbraak zijn o.a. de autosleutels buitgemaakt. Met de sleutels is de auto van de bewoner, een grijze Volkswagen Golf met het kenteken TS-GP-62 ontvreemd.

DIEFSTAL GSM (s-Hertogenbosch)

Dinsdagmorgen is in de Helftheuvelpassage in s-Hertogenbosch de GSM van een 32-jarige Bossche uit haar jaszak ontvreemd. De diefstal is vermoedelijk gepleegd op het moment dat drie mannen kennelijk expres tegen de vrouw opliepen.