Bluestone Software & Progress Software sluiten overeenkomst

Datum nieuwsfeit: 07-11-2000

Bluestone Software en Progress Software sluiten overeenkomst voor integratie Progress SonicMQ met Bluestone?s Total-e-Business platform

Capelle a/d IJssel, 7 november 2000 ? Progress Software, leverancier van e-business technologie, en Bluestone Software, toonaangevend leverancier van business-to-web en draadloze technologieën, hebben onlangs een licentieovereenkomst gesloten. In het kader van deze overeenkomst gaat Bluestone Software Progress? messaging server SonicMQ integreren in Bluestone?s Total-e-Business platform, teneinde de betrouwbaarheid, schaalbaarheid en veiligheid van transport van bedrijfskritische gegevens over het Internet te vergroten.

Bluestone, dat onlangs is overgenomen door Hewlett-Packard, gaat gebruikmaken van Progress? Internet messaging Server SonicMQ als JMS voor Total-e-Server, Bluestone?s ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen