Nieuwe betaalterminal voor retail op tijd voor de Euro

Datum nieuwsfeit: 07-11-2000

QUALITY EQUIPMENT BENELUX B.V.

Nieuwe betaalterminal voor retail op tijd voor de Euro.

Ridderkerk, 6 november 2000

Er is een nieuwe betaalterminal; de C-Zam/Smash. De C-Zam/Smash accepteert zowel PIN-, Chip- als Creditcard transacties. De C-Zam/Smash is de eerste van een nieuwe generatie JAVA terminals speciaal bedoeld voor toepassing in de retail. Quality Equipment Benelux B.V. en Banksys zullen op het 7e Nationaal Chipcard Congres en Chipcard Expo op 7 & 8 november aanstaande de terminal introduceren. De C-Zam/Smash is ontwikkeld voor PIN, Chipper, Chipknip, Credit Cards, Loyalty, Euro, EMV, ITA, Clip en Ceps. Nieuwe software kan eenvoudig remote geladen worden hetgeen resulteert in optimaal beheer en een ongekende lage cost-of-owner ship voor de komende jaren. Dankzij een revolutionair concept is C-ZAM/Smash tegelijk open en veilig waardoor derden gemakkelijk een applicatie kunnen ontwikkelen naast andere. Dit zowel in C als in JAVA.
Quality Equipment ontwikkelt, levert en onderhoudt systemen voor onder andere facilitair betalen en toegangsverlening. Zij is officieel distributeur voor en werkt nauw samen met het belgische Banksys. Banksys is de grondlegger van het Protonbetaalplatform met wereldwijd het grootste aantal uitstaande kaarten.

Noot aan de redactie

Organisatie: Quality Equipment Benelux B.V. Contactpersoon: Marc Fahrner, Sales Manager
Telefoon: 0180 - 442 430
Fax: 0180 - 442 443