'De dag van je leven' van ABVAKABO

Datum nieuwsfeit: 08-11-2000
ABVAKABO FNV

Wat doe jij met je toekomst? Kom op 8 november naar......

Wat doe jij met je toekomst?

Infomarkt, dreamcatchers, discussies, workshops en lezingen, entertainment

Wist je dat jij als lid van ABVAKABO FNV in de toekomst kan kijken? Jouw eigen toekomst wel te verstaan. Op 8 november a.s. start om 9.30 uur "de dag van je leven". Een dag die helemaal in het teken zal staan van jouw toekomst. Je kunt het zo gek niet bedenken, of we besteden er aandacht aan. We noemen superinteressante info over je CAO, adviezen over loopbaanontwikkeling, verbeteren van je onderhandelings- en presentatievaardigheden, tips over beleggen en ga zo maar door. Maar je toekomst is natuurlijk niet alleen maar serieus. Plezier moet je ook hebben. Wat dacht je van aura-reading, theater en DJ Dion die om 16.00 uur een muziek- en danceprogramma start? Voor voldoende eten en drinken wordt gezorgd. Om 20.00 uur is het afgelopenen begint je nieuwe toekomst! Alles komt samen op die ene dag. Jouw dag. Mis 'm niet en vul de antwoordkaart dus snel in! De dag is bedoeld voor jonge leden tot en met 25 jaar.

Je mag een vriend/kennis/collega meenemen.
8 november wordt jouw dag! Je hebt geen excuus om niet te komen: Wij vergoeden je reiskosten en verlof is in je CAO geregeld! Om naar deze dag te komen heb je namelijk recht op vakbondsverlof. Dit moet je wel aanvragen bij je baas. Geef je op en geef de datum alvast door aan je baas. Later kun je de definitieve uitnodiging als bewijsstuk overleggen.

Waar gaat het allemaal gebeuren? In hotel Arena te Amsterdam. Hoe kun je jezelf opgeven? Door een email te sturen met daarin de volgende gegevens: Naam/voorletters, adres, postcode, woonplaats, telefoon,
bondsnummer, leeftijd, werkgever. Als je een vriend of vriendin meeneemt geef
dan zijn/haar naam ook door. Schrijven kan natuurlijk ook. Gratis naar Antwoordnummer
602, 6950 VD in Dieren. Stuur je email naar (fennafokkema@abvakabo.nl)