Knowland Congres van KPMG, De Baak, e*norm en Microsoft

Datum nieuwsfeit: 08-11-2000
Microsoft Benelux

KPMG, De Baak, e*norm en Microsoft organiseren Knowland-congres over de integratie van de oude en de nieuwe economie

Schiphol-Rijk, 26 oktober 2000 - Op woensdag 8 november a.s. organiseren KPMG Knowledge Advisory Services, De Baak Management Centrum VNO-NCW, e*norm en Microsoft het congres Knowland. Dit congres vindt plaats in Royal Parc te Soestduinen.

Tijdens Knowland worden de deelnemers uitgebreid geïnformeerd over de wijze waarop organisaties bestaande zakelijke kennis en expertise optimaal kunnen combineren met de verworvenheden van het Internettijdperk, waarbij het effectief gebruiken van kennis centraal staat.

Tijdens Knowland zullen diverse sprekers nader ingaan op dit onderwerp, onder wie:

* René Tissen (KPMG Knowledge Advisory Services) - de 'Zero Space' organisatie;

* Kees Pronk (Microsoft Nederland) - Microsoft's .NET-strategie: voorbij browsen, voorbij dot.com;

* Harry Starren (De Baak) - Lifetime employment ofwel lifetime enjoyment;

* Herbert de Ruijter (e*norm) - De 'nieuwe' economie gevat in 6 sleutelwoorden;

* Daan Andriessen (KPMG Knowledge Advisory Services) - (schat)graven naar de verborgen waarde in organisaties.

Knowland is gericht op een breed zakelijk publiek, uiteenlopend van algemeen directeuren, marketing- en communicatiemanagers, trendwatchers en consultants tot business strategen. Meer informatie over het Knowland-congres is te vinden op www.knowland.nl, of via 071
- 369 03 04.

Microsoft (NASDAQ: MSFT) is opgericht in 1975 en is marktleider op het gebied van software voor privé- en zakelijk computergebruik. Het bedrijf levert een brede reeks producten en diensten die ontwikkeld zijn om mensen een plezieriger en gemakkelijker gebruik van de computer te laten maken, ongeacht waar, wanneer en hoe zij dat willen.

Voor informatie (eindgebruikers)

Microsoft Information Center tel. +31 (0)20 5001005.

Voor informatie (redacties)

Microsoft B.V. (Nederland) Michiel Gosens, Press & Public Relations Manager, telefoon: +31 (0)20 5001274
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon:
+31 (0)23 - 562 82 08

© 2000 Microsoft Corporation. All rights reserved. Terms of Use.