ACES Online sluit alliantie met Sonera Plaza

Datum nieuwsfeit: 08-11-2000
ACES Online sluit alliantie met Sonera Plaza

De portal Sonera Plaza breidt het productassortiment uit met 15.000 computerproducten en accessoires door een samenwerking aan te gaan met ACES Online, acesonline.nl. Hierdoor kunnen bezoekers van Sonera Plaza's shopping portal, rechtstreeks de productcatalogus raadplegen met uitsluitend A-merk ICT producten, als computers, randapparatuur, hardware en sofware. Bezoekers van Sonera Plaza vinden ACES Online terug in de rubriek Computers en Internet met aanbiedingen en speciale acties.

Over Sonera Plaza
Sonera biedt consumenten internettoegang via de analoge en ISDN lijn, via de kabel en ADSL. Op het internet ontwikkelde het bedrijf Sonera Plaza (www.soneraplaza.nl), een portal met uiteenlopende en op maat gesneden content. Daarnaast kunnen bezoekers van de portal shoppen op Shopping Plaza. Sonera Nederland heeft vestigingen in Capelle aan den IJssel en Alkmaar en heeft op dit moment circa 150 werknemers in dienst. Sonera is van oorsprong een internationaal telecommunicatiebedrijf uit Finland met vestigingen en samenwerkingsverbanden in 19 landen.

Over ACES Online
ACES Online is opgericht in 1996 en houdt zich uitsluitend bezig met de verkoop van ICT-producten via internet. De klanten bevinden zich in het bedrijfsleven, bij de overheid en onder particulieren. Het bedrijf streeft ernaar om het online-winkelen voor ICT-producten voor de klant zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Van een relatief klein bedrijf is ACES Online uitgegroeid tot één van de grootste en modernste online-ICT-winkels in Nederland.

Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

ACES Online
T.P. Coehorst
E-mail : (Tom.Coehorst@acesonline.nl)
Telefoon : 013-5300122
Fax : 013-5300089
Website : www.acesonline.nl

Sonera Plaza Nederland B.V.
Yvette d'Hamecourt
E-mail : (yvette.dhamecourt@sonera.com)