SLOGAN.NL: Iedereen z'n eigen kreet

Datum nieuwsfeit: 08-11-2000
persbericht
Leusden, 8 november 2000

SLOGAN.NL. Iedereen z'n eigen kreet!

Geen bestelwagen zo klein of er past wel een slogan op. Maar hoe kom je aan zo'n kreet? Zelf bedenken ('Jansen Leverworst. Gewoon de allerbeste')? Een reclamebureau inhuren voor enkele duizenden guldens?

Er is een nieuwe methode...

Drie slogans voor 300 euro.
Slogan.nl legt zich toe op het snel en effectief ontwikkelen van slogans. Geen eindeloze briefings, geen peperdure reclameteams. Vul het online formulier in en slogan.nl gaat aan de slag. Voor slechts 300 euro (een schijntje in de reclamewereld) krijg je 3 ijzersterke slogans. En je mag er mee doen wat je wilt, want slogan.nl draagt direct de rechten af. Slogan.nl is de digitale hakkenbar voor professionele kreten.

Ervaren bedenkers.
Slogan.nl werkt met ervaren copywriters. Mensen uit de praktijk die de grote bureaus hebben afgezworen. In hun reclameverleden bedienden ze klanten als BMW,
de Postbank, Amnesty International, Unox en KPN. Waarom zij kozen voor deze nieuwe opzet? Simpel: de vrijheid. Na jaren van keihard werken in een klimaat van politiek gekonkel, waren ze toe aan een gekke nieuwe uitdaging. Dat daarbij
een klein knuppeltje in het reclame-hoenderhok wordt gegooid is een aardige bijkomstigheid...

Gratis kreet.
Het komende jaar werkt slogan.nl een beetje extra aan haar karma. Iedere maand geeft slogan.nl een setje slogans weg aan iemand met een leuke, gekke of indringende motivatie.

Meer weten? Kijk op www.slogan.nl of neem contact op met
Arnoud Berkel,
E (Arnoud@Berkel.nl)