Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 8-11-2000
Persbericht district De Leijgraaf

DIEFSTAL AUTO

Bij een bedrijf aan het Heuvelplein in Veghel is dinsdag in de vroege avond een zwarte Volkswagen Golf TDI gestolen. De auto, kenteken 40-DT-VH, stond bij het bedrijf geparkeerd. In de nacht van dinsdag op woensdag is in Uden een witte Dodge Ram gestolen. De auto, kenteken VH-RR-59, stond geparkeerd aan de Oranjestraat in Uden.

DIEFSTAL UIT AUTO

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in diverse auto in Veghel. Uit een auto aan de Sterndonk verdween de radio-cd speler en autopapieren. Uit een auto die geparkeerd stond aan de Busselbundersweg verdween in dezelfde nacht eveneens de geluidsapparatuur. Aan de Bundersweg in Veghel bleken twee autos opengebroken te zijn. Aan de Gagellaar bleek uit een auto de geluidsinstallatie, c.ds en een zonnebril verdwenen te zijn.

INBRAAK IN WINKEL

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een winkel aan de Schutsboomstraat in Schaijk. Uit de bijbehorende loods verdween een nog onbekende hoeveelheid gereedschap. Er worden boormachines, schrikdraadmachines en hogedrukreinigers vermist.