Verslag conjunctuurenquete Vereniging FME-CWM

EMBARGO TOT WOENSDAG
8 NOVEMBER 2000, 17.00 UUR

CONJUNCTUURENQUETE FME-CWM: MOOIE CIJFERS MET BIJSMAAK

De Nederlandse metalektro-industrie heeft dit jaar - ondanks de mooie cijfers - in mindere mate geprofiteerd van de opgaande conjunctuur dan had gekund. Belangrijke oorzaak is het personeelstekort waar de metaal- en elektrotechnische industrie in toenemende mate hinder van ondervindt. Een en ander blijkt uit de jaarlijkse conjunctuurenquête die de Vereniging FME-CWM houdt onder haar 2.950 lidbedrijven in de basismetaalindustrie, metaalproductenindustrie, machine-industrie, elektrotechnische industrie, transportmiddelenindustrie en de instrumenten- en optische industrie.

Ondernemingen verwachten voor 2000 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen