Clinic Kür op Muziek in NKB-Centrum te Wanroij

Nederlandse Katholieke Bond van Landelijke Rijverenigingen en Ponyclubs

Clinic Kür op Muziek
m.m.v. Jeannette Haazen

Op woensdagavond 8 november a.s., aanvang 19.30 uur, zal er in het NKB-Centrum te Wanroij een praktische informatieavond gehouden worden voor het rijden van een kür op muziek, zowel individueel als voor viertallen.
Deze avond is dan ook speciaal bedoeld voor Z1- en Z2-dressuurruiters, alsmede voor geïnteresseerden voor de viertallencompetitie kür op muziek, wat niet wil zeggen dat anderen niet aanwezig mogen zijn!

Jan Vlemmix zal aan de hand van geldende reglementeringen adviezen geven voor het maken van een viertalproef. Tevens zal er gelegenheid zijn tot het stellen van vragen. Jeannette Haazen zal in de praktijk laten zien hoe je gemakkelijk zelf muziek kunt samenstellen en waar je speciaal op moet letten.

Het enthousiasme van zowel Jan Vlemmix als van Jeannette Haazen kennende, belooft het een interessante avond te worden, waarbij iedereen van harte is uitgenodigd!