Iris Group breidt directie uit

Datum nieuwsfeit: 09-11-2000

IRIS GROUP

IRIS GROUP BREIDT DIRECTIE UIT

Amsterdam, 9 november 2000- Per 1 november 2000 is de directie van IRIS Group uitgebreid met Hans Bleijenberg en André Brussee.

Bleijenberg (49) is aangesteld als Director Software Factory, de business unit van IRIS Group waar alle softwareproducten worden ontwikkeld en gerealiseerd. Hij is afkomstig van Deutsche Bank waar hij uitgebreide kennis vergaarde op het gebied van softwareontwikkeling en implementatie. Tot zijn expertise behoort tevens domeinkennis.

Brussee (45) is aangesteld als Director IRISOnLine.com, waar alle internet gerelateerde activiteiten van IRIS Group -zoals online brokerage-zijn ondergebracht. Hiervoor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen