Peter Nelissen aangesteld als Directeur 2Support Group

Datum nieuwsfeit: 09-11-2000
Peter Nelissen aangesteld als Directeur 2Support Group

Nieuwegein, november 2000 - - Bij de 2Support Group in Nieuwegein is onlangs Peter Nelissen aangetreden als directeur. De 2Support Group gaat onder het beleid van Nelissen sterk de focus leggen op het leveren van generieke oplossingen. Deze oplossingen maken het voor opdrachtgevers mogelijk om in een beperkt tijdsbestek te beschikken over een werkende weboplossing. Als onderdeel van Quality & Results kan 2Support met haar e-business- oplossingen aansluiten op de expertise van haar moederbedrijf op het gebied van back-office processen en workflowmanagement.

De primaire aandachtsgebieden van de 2Support Group ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen