Localisatie Adobe van GoLive 5.0 en Photoshop 6.0

Datum nieuwsfeit: 09-11-2000

Adobe toont commitment naar haar klanten door localisatie van GoLive 5.0 en Photoshop 6.0

Nederlandstalige versies beschikbaar

Amsterdam, 9 november 2000-Adobe Systems Incorporated (Nasdaq: ADBE), leverancier van digitale oplossingen voor publicaties op het Web, papier en dynamische media, heeft vandaag bekendgemaakt dat Adobe Photoshop 6.0 en GoLive 5.0 nu ook in Nederlandstalige uitvoering beschikbaar zijn. Engelse, Duitse en Franse versies werden reeds eerder uitgebracht.

Adobe Photoshop 6.0
Adobe Photoshop 6.0 software maximaliseert de creatieve mogelijkheden door de aanwezigheid van een groot aantal innovatieve nieuwe tools. Door de nauwere integratie van Photoshop 6.0 en ImageReady 3.0 kunnen Webdesigners door de combinatie van nieuwe vector tekentools en krachtige rollover-stijlen snel buttons en andere Webgraphics creëren.

De nieuwe vectorfunctionaliteit in Photoshop 6.0 biedt ook voor ontwerpers van afdrukken een aantal krachtige toepassingsmogelijkheden. Door vector clippingpaden op iedere laag in een fotocompositie toe te passen kunnen ontwerpers heldere resolutie-onafhankelijke tekst en graphics combineren met soft-edged foto's op manieren die tot nu toe alleen mogelijk waren met dure high-end systemen

Adobe GoLive 5.0
Adobe GoLive 5.0 biedt talloze innovatieve verbeteringen en meer dan 100 nieuwe voorzieningen, waaronder '360Code' die een volledige controle over iedere Web-broncode mogelijk maakt. De nauwe integratie van Adobe Photoshop®, Adobe Illustrator®, Adobe LiveMotion(tm), Adobe After Effects® en Adobe Premiere® leidt tot een aanzienlijke verbetering van de stroomlijning van de Webworkflow met een native ondersteuning van .psd, .ai en .liv bestanden, terwijl de toepassing van de Photoshop imaging engine binnen GoLive ervoor zorgt dat de bestanden klaar zijn voor het Web. Daarnaast biedt GoLive 5.0 Webprofessionals belangrijke siteplanning- en managementtools voor het ontwerpen, produceren en onderhouden van dynamische en fascinerende sites, met de mogelijkheid tot samenwerking in werkgroepen door de WebDAV-ondersteuning.

Speciale GoLive 5.0 promotie voor gebruikers van Photoshop 6.0 Als speciale promotie-actie bevat Photoshop 6.0 een 30 dagen geldige, volledig functionele try & buy versie van Adobe GoLive 5.0 en de Adobe GoLive QuickStart Guide voor Adobe Photoshop gebruikers. Kopers van Photoshop 6.0 kunnen gedurende een beperkte periode hun voordeel doen met een speciale aanbieding waarbij ze GoLive 5.0 kunnen aanschaffen voor NLG 310,- / BEF 5.700,- . Deze aanbieding is geldig tot 1 maart 2001 en geldt zowel voor full version als upgrade. Deze prijs geldt alleen voor klanten die GoLive aanschaffen via de geïnstalleerde testsoftware die bij Photoshop 6.0 meegeleverd wordt.

Prijzen en verkrijgbaarheid
De Nederlandstalige versies van Photoshop 6.0 zijn vanaf eind november verkrijgbaar voor NLG 2.250,- / BEF 41.200,- en de upgrades voor NLG 660,- / BEF 11.900,-.

Nederlandstalige versies van GoLive 5.0 zijn vanaf eind november verkrijgbaar zijn voor NLG 540,- / BEF 9.900,- en de upgrades voor NLG 265,- / BEF 4.900,-.

Verder is GoLive 5.0 ook verkrijgbaar als onderdeel van Adobe's Web Collection die verder bestaat uit Illustrator 9.0, LiveMotion 1.0, en Photoshop 6.0. De adviesprijs is: NLG 3.525,- /
BEF 64.500,-.

Adobe GoLive 5.0 en Photoshop 6.0 zijn on-line te bestellen in de Adobe Store op www.eurostore.adobe.com en zijn verkrijgbaar bij alle Adobe authorized dealers. (Alle in dit persbericht genoemde prijzen zijn adviesprijzen, exclusief BTW).

Over Adobe
Adobe Systems Incorporated (www.adobe.com) is opgericht in 1982 en is een vooraanstaand leverancier van met prijzen onderscheiden software-oplossingen voor het web en printgrafisch ontwerp. Met de tools die Adobe biedt op het gebied van design, imaging, dynamische media en authoring kunnen klanten probleemloos visueel aantrekkelijke content creëren en leveren voor verschillende typen media. Adobe, met de hoofdvestiging in San Jose, Californië, is de op twee na grootste producent van software voor de PC in de US met een jaarlijkse omzet van ruim 1 miljard dollar. Meer informatie en de volledige versies van deze persberichten zijn beschikbaar via Adobe's websites www.adobe.nl en www.adobe.com.

Voor meer informatie:

Yero Horlings