Energis en AtoBe ontwikkelen mobiel portal platform

Datum nieuwsfeit: 09-11-2000
Energis en AtoBe ontwikkelen mobiel portal platform

9 november 2000 - Energis en AtoBe (voorheen WAPMagic) hebben gezamenlijk een mobiel portal platform ontwikkeld, waarmee bedrijven eenvoudig mobiele portal diensten kunnen aanbieden. Met dit nieuwe platform biedt Energis binnen haar huidige productaanbod een geïntegreerde en veilige oplossing voor mobiele toegang tot bedrijfsnetwerken.

Uitgangspunt tijdens de ontwikkeling van dit nieuwe platform, was het koppelen van het bestaande Energis-netwerk aan het mobiele platform en de infrastructuur van AtoBe. Het mobiele platform van AtoBe, MM-Net, stelt Energis in staat haar zakelijke gebruikers mobiel toegang te bieden tot interne bedrijfsinformatie.

"Deze ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen