Deutsche Telekom neemt One-to-One Enterprise BroadVision op

Datum nieuwsfeit: 09-11-2000

Deutsche Telekom neemt One-to-One Enterprise van BroadVision op in haar aanbod van Application Service Provisioning (ASP)-diensten

Deutsche Telekom AG en BroadVision brengen geavanceerde persoonsgerichte e-business binnen handbereik van middelgrote bedrijven

Huizen, 9 november 2000 - BroadVision heeft een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten met Deutsche Telekom. Binnen de overeenkomst zal Deutsche Telekom haar reeks e-business-, e-commerce- en CRM-diensten personaliseren met behulp van BroadVision's One-to-One Enterprise Software. Voor klanten van Deutsche Telekom betekent dit dat de tijd van anonieme benadering van zakenrelaties via Internet voorbij is. Door BroadVision's One-to-One Enterprise Software aan te bieden op basis van haar ASP-model biedt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen