Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 9-11-2000
Persbericht district Land van Cuijk

LICHT GEWONDE BIJ AANRIJDING

Woensdagmiddag is op de kruising provinciale weg Gemert-Boxmeer met de Blauwstraat in Sint Anthonis een 58-jarige vrouw uit Boekel licht gewond geraakt. Het ongeval ontstond toen een 58-jarige autobestuurder uit Gemert geen voorrang verleende aan een 45-jarige plaatsgenoot, die een bedrijfsbus bestuurde. Omdat deze laatste probeerde de aanrijding te voorkomen klapte hij tegen een lantaarnpaal aan. De 58-jarige passagiere van de personenauto liep een hoofdwond op. Zij is door een huisarts behandeld. Beide autos raakten zwaar beschadigd.

INBRAAK IN SCHUURTJES

In de nacht van woensdag op donderdag hebben onbekenden ingebroken in een drietal bergingen aan het Kruishout in Cuijk. Van de schuurtjes werd een deur opengebroken. Een eigenaar mist een omafiets.

AUTO WEG

Afgelopen nacht verdween vanaf de Kardinaalsmuts in Cuijk een personenauto. Het betrof een rode Mazda, kenteken PS-VL-82. Waarde ruim f.20.000,--.