PDV versterkt samenwerking met dierlijke productieketen

Productschap Diervoeder

09/11/2000

PDV versterkt samenwerking met dierlijke productieketen

Het Productschap Diervoeder (PDV) heeft gisteren besloten de samenwerking met de partijen in de dierlijke productieketen te versterken. Hiertoe heeft het productschap een advies- en toezichtstructuur voor kwaliteitsbeleid en diervoedercontrole opgezet. Met deze structuur verwacht het productschap de openheid van de diervoedersector naar ketenpartijen en de onderlinge samenwerking verder te kunnen bevorderen.

De nieuwe structuur voorziet in de instelling van vier sectorcommissies: voor rundvee-, varkens-, pluimvee- en huisdiervoeders. Deze sectorcommissies stemmen
kwaliteitsaangelegenheden tussen de diervoedersector en dierlijke sectoren op elkaar af. Bovendien adviseren de commissies het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen