Graddelt International wijzigt naam in MarviQ

Datum nieuwsfeit: 09-11-2000

marviQ: het juiste vervolg op Graddelt International

Amsterdam, 9 november 2000 - Graddelt heeft per vandaag haar naam gewijzigd in marviQ. "Deze nieuwe naam duidt een nieuwe fase aan", zegt Onno Schellekens, Chief Executive Officer van marviQ. "Een fase waarin we ons nog duidelijker internationaal zullen profileren als één van de toonaangevende innovatieve visionairs in de ASP sector, actief in de ontwikkeling en levering van een nieuwe, veel intelligentere generatie van ICT oplossingen. De overstap naar marviQ is dan ook meer dan alleen een naamswijziging."

marviQ loopt voorop bij de ontwikkeling en levering van gehoste, intelligente bedrijfsoplossingen voor de B2B-markt. Met een heldere, innovatieve visie op e-business en vooruitstrevende oplossingen zoals de Corporate Internet Service Provider (CISP) wordt marviQ door analisten van de Gartner Group gezien als één van de meest ondernemingen in de ASP-sector in Europa.

Het bedrijf heeft dit jaar een enorme groei doorgemaakt van nog geen 20 medewerkers naar meer dan 100 medewerkers. Onno Schellekens: "In het afgelopen jaar zijn wij er in geslaagd het grootste Java-development team in de Benelux op te bouwen. Onze ambitie om 'the next generation of Internet solutions' te bouwen bleek een ontzettende aantrekkingskracht te hebben."

Met toonaangevende klanten zoals ABN AMRO, ReMark en Quote Media, ruim 100 medewerkers en tal van partners zoals IBM Global Services, PWC en Andersen Consulting, is het volgens Onno Schellekens de hoogste tijd om duidelijk te maken dat de opstartfase definitief voorbij is.

Onno Schellekens: "De nieuwe naam sluit naadloos aan op waar ons bedrijf voor staat: een nieuwe intelligente generatie ICT-oplossingen. marviQ doet recht aan de internationale positie die wij innemen en die door analisten, zoals Gartner Group, wordt erkend. De kroon op dit alles is marviQ, een naam die het tot nu toe behaalde resultaat en onze internationale ambitie onderstreept."

marviQ
marviQ is een van de grootste Full Service Providers (FSP) op het gebied van e-business- en e-commerce oplossingen: voor klanten kan het bedrijf de gehele ICT-delivery chain integreren en managen. In samenwerking met klanten kan marviQ het gehele e-business-traject initiëren, uitvoeren en beheren, zowel binnen de bedrijfsmuren als daarbuiten, naar klanten en/of leveranciers toe. Hierbij kan zelfs worden gewerkt met joint-ventures voor het op de markt brengen van nieuwe e-business-diensten van klanten. Met de eigen 100 % Java-architectuur kan marviQ elk gewenste hosted-service aanbieden in een volstrekt veilige Internet-omgeving, gebruikmakend van state-of-the-art ASP-technologie.
marviQ wordt wereldwijd gezien als 'the best technology provider' en werkt nauw samen met leveranciers zoals Documentum, IBM, Lawson, MCI Worldcom, Oracle en Sun Microsystems.
Meer informatie is te vinden op Internet: www.marviQ.com.

Voor meer Informatie:
marviQ