Steeds meer werkmaatschappijen Cebeco Groep op internet

Cebeco Nederland

9 november

CEBECO GROEP OP INTERNET

Het aantal werkmaatschappijen en lid-coöperaties dat on-line is, groeit nog steeds. De nieuwste stand van zaken:

Werkmaatschappijen
Agrovo (www.agrovo.nl), Aviko (www.aviko.nl), Broederij en Opfokbedrijf Verbeek (www.verbeek.com), Cebeco Consulting Engineers (www.cebeconsult.nl), Cebeco Lilies (www.lilies.com), Cebeco Saaten (www.cebeco.de), Cebeco Seeds Group (www.cebeco-seeds-group.com), Cebeco Zaden (www.cebeco-zaden.nl), Cefetra (www.cefetra.com), Comvee (www.comvee.nl), Coopei (www.coopei.nl), Delta Dailyfood (www.deltadailyfood.com), Dumeco (www.dumeco.nl), Duynie (www.duynie.nl), Eiveko Logistiek (www.eiveko.nl), FrikiFrisch (www.friki.de), Gebrs. De Vor (www.devor.nl), KeyGene (www.keygene.com), Korteweg (www.kortewegbv.nl), Kühne+Heitz (www.kuhne-heitz.com), Luxan (www.luxan.nl), Luxan (UK) (www.luxan.co.uk), Motrac (www.motrac.nl), Nive (www.nive.nl), Pap eieren en eiproducten (www.pap.nl), Plukon en Plusfood (www.friki.com), Rijk Zwaan (www.rijkzwaan.com), Rixona (www.rixona.nl, www.rasfrites.nl), Van den Bos Holding (www.vandenbos.nl), Vormec (www.vormec.nl)en Wiboltt (www.wiboltt.dk).

Lid-coöperaties
ABC (www.peterson.nl/links/abc/abc.htm), ACM (www.acm.nl), Cavo Latuco (www.cavolatuco.nl en www.agrifirm.nl), CZAV (www.czav.nl) De Samenwerking (www.desamenwerking.nl), Maasmond-Westland (www.maasmond.nl), Tuinbouwcentrum Lent (www.tc-lent.nl).