//Hot-orange.com lanceert cadeaushop en last-minute shop

Datum nieuwsfeit: 09-11-2000
//HOT-ORANGE.COM LANCEERT INNOVATIEVE CADEAUSHOP EN LAST-MINUTE SHOP ARTIKELEN VOOR 14:00 UUR BESTELD 'S AVONDS BEZORGD

Amsterdam, 9 november 2000 - //hot-orange.com, het best bezochte online warenhuis in Nederland, introduceert per vandaag haar cadeaushop (www.hot-orange.com). Met nieuwe services, zoals de last-minute shop, de digitale cadeaubon, de online verlanglijst, de reminder-service en gratis e-cards wordt het vlak voor Sinterklaas en Kerst nog makkelijker en leuker voor de consument om cadeaus te kopen en te geven.

//hot-orange.com kondigt bovendien aan dat ze op 30 november 2000 een internationale cadeaushop opent die geheel Engelstalig is. Vanaf die datum bezorgt //hot-orange.com producten uit deze cadeaushop ook in de landen van de Europese Unie, de Verenigde Staten en Canada.

Cadeaushop
De cadeaushop biedt een uitgekiende selectie van cadeau-ideeën voor elke gelegenheid. Klanten kunnen zoeken op gelegenheid (bruiloft, geboorte, geslaagd, relatiegeschenk, verhuizing) en op persoon (hem, haar, kind, moeder/oma, vader/opa) om zo passende cadeautips te krijgen. Vanaf 16 november maakt //hot-orange.com het helemaal makkelijk door de giftfinder te introduceren. Op basis van drie eenvoudige vragen wordt een aanbeveling van drie tot vijf cadeaus gegeven. Met een paar muisklikken kunnen consumenten cadeaus vinden en bestellen, een cadeauverpakking kiezen en een persoonlijke boodschap meesturen naar elk gewenst adres in Nederland. De cadeaus worden binnen 48 uur bezorgd.

Last minute shop
De last minute shop is onderdeel van de cadeaushop, waarmee //hot-orange.com zich opmaakt voor de komende decembermaand. Dankzij deze shop kunnen consumenten cadeaus bestellen die nog diezelfde dag worden bezorgd, op elke gewenste plaats in Nederland. Deze service is vooral een uitkomst voor wie snel artikelen wil bestellen voor bijvoorbeeld een (vergeten) verjaardag. Zonder inspanning is het cadeau op de juiste tijd op de juiste plaats. //hot-orange.com start deze service na een succesvolle test in de regio Amsterdam, afgelopen zomer.

Extra dienstverlening
Bij wijze van extra dienstverlening, introduceert //hot-orange.com de reminder-service en stuurt de klant desgewenst twee weken vóór een gelegenheid een e-mail om hem of haar te herinneren aan een verjaardag of andere gebeurtenis. Bezoekers van de site kunnen deze data opgeven in een kalender. Ook kunnen zij vanuit de cadeaushop gratis e-cards sturen naar online vrienden en familie. 'We hebben hard gewerkt om deze services vlak voor de drukke feestdagen te kunnen aanbieden. Het maakt //hot-orange.com tot de perfecte one-stop, online lifestyle-winkel', aldus Roel de Hoop, oprichter en CEO van //hot-orange.com.

Online verlanglijst
Ook nieuw is de service van het online verlanglijstje. Klanten kunnen hun eigen verlanglijst creeëren en deze versturen naar vrienden en familie. Bezoekers kunnen er ook voor kiezen om de verlanglijst op de site van //hot-orange.com te tonen, zodat deze zichtbaar is voor alle kennissen. 'We proberen op deze manier een hoop stress te voorkomen bij het kiezen van het juiste cadeau,' aldus Bob Kievits, COO van //hot-orange.com.

Digitale cadeaubon
Klanten die er zeker van willen zijn dat vrienden en familie blij zijn met hun cadeau, kunnen nu een digitale cadeaubon sturen. Deze bonnen zijn een innovatieve manier om iemand een geschenk te sturen. 'n Ideaal cadeau voor wie op het allerlaatste moment nog iets wil geven. Deze cadeaubon verstuur je namelijk eenvoudig vanachter de pc, op elk gewenst moment van de dag. Hij arriveert automatisch in de e-mail box van de ontvanger. Het is ook mogelijk om een geprinte versie van de cadeaubon naar elk gewenst adres in Nederland te sturen.

Betalingsmogelijkheden
Winkelen bij //hot-orange.com wordt zo de makkelijkste en leukste manier om cadeaus te kopen. Een creditcard is overigens geen vereiste om bij //hot-orange.com te shoppen. Klanten kunnen ook veilig betalen via een eenmalige machtiging, een bankoverboeking en Rabo Direct.

Over //hot-orange.com
//hot-orange.com voert een breed assortiment kwalitatieve producten zoals woonartikelen, design, boeken, parfums, kleding, persoonlijke accessoires, cd's, dvd's, wijn, bloemen, speelgoed, computing en kunst. Door veel aandacht te besteden aan service, verpakking en een bijzonder assortiment, onderscheidt dit online warenhuis zich van andere online winkels. Naast het direct verkopen aan consumenten richt het bedrijf zich sinds kort ook op de business-to-employees (B2E) markt. //hot-orange.com verzorgt voor bedrijven speciale bedrijfswebwinkels, waarbij werknemers van deze bedrijven tijdens het werk hun aankopen kunnen doen en daardoor tijd besparen. Voor de werkgever is het een onderscheidende employee benefit. Aandeelhouders van //hot-orange.com zijn het management, GorillaPark, Versatel Telecom en het NeSBIC CTe Fund.

/ / / / /

Voor nadere informatie: //hot-orange.com