Persconferentie Resultaten PricewaterhouseCoopers

Datum nieuwsfeit: 10-11-2000

PRICEWATERHOUSECOOPERS

Uitnodiging persconferentie Resultaten PricewaterhouseCoopers

Uitnodiging persconferentie Resultaten PricewaterhouseCoopers boekjaar 1999/2000 d.d. 10 november a.s.

Op 30 juni jl. is het tweede boekjaar van PricewaterhouseCoopers afgesloten. Ook dit jaar is het weer een enerverend jaar voor onze organisatie geweest. Niet in de laatste plaats door de aankondiging begin dit jaar, dat de wereldwijde organisatie geherstructureerd wordt, de verzelfstandiging van de juridische adviespoot (Landwell) en de ontwikkelingen op het terrein van e-business/internet.

Graag wil ik u hierbij uitnodigen voor de jaarlijkse persconferentie waarop wij o.a. onze (financiële) resultaten over het afgelopen boekjaar bekend zullen maken. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen