Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Unilever kiest online mediabureau

Datum nieuwsfeit: 10-11-2000
Bron: Unilever NV
Zoek soortgelijke berichten
Unilever NV

Unilever kiest online mediabureau

Unilever Nederland heeft besloten een samenwerking aan te gaan met het online mediabureau AdValue te Rotterdam. Aanleiding om haar belangen op het gebied van interactieve media onder te brengen bij een gespecialiseerd mediabureau zijn de verwachte ontwikkelingen op het gebied van nieuwe media en interactieve communicatie. De ambitie bestaat om ook bij de inzet van niet-traditionele communicatie kanalen voorop te lopen in het benutten van kansen.

Harry Dekker Communication Channel Director Unilever Nederland-: "met de aanstelling van AdValue willen wij onze brand managers in staat stellen om versneld kennis en ervaring op te doen met diverse vormen van online communicatie. Nieuwe media bieden veel kansen, maar er is nog veel te leren en te ontwikkelen om te komen tot een optimale prijs-waarde afweging. Wij hebben veel vertrouwen in de expertise en tools van AdValue om te kunnen komen tot die afweging".

Aan de keuze van AdValue is een selectieproces vooraf gegaan dat begeleid werd door de Positioneringsgroep. Drie gespecialiseerde bureaus waren uitgenodigd om hun bureaupropositie en visie toe te lichten en een uitgewerkte case te presenteren. Naast het gekozen bureau waren dat Qis en Fastbridge.

De aanstelling van AdValue zal geen invloed hebben op de bureaurelatie voor de implementatie van traditionele media. Hiervoor zal de samenwerking met Initiative Media onverminderd worden gecontinueerd.

Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie