SERIN neemt Computerij Woerden en Zwolle over

Contactpersoon: B.A. Smits

SERIN neemt Computerij Woerden en Zwolle over

Datum: vrijdag 10 november 2000

De activiteiten en het personeel van Computerij Onderwijs Woerden en Computerij Onderwijs Zwolle zijn m.i.v. heden overgenomen door SERIN B.V., bureau voor arbeidsmarkt & personeel. De twee overgenomen business units zetten hun werk voort onder de nieuwe naam SERIN Opleidingen. SERIN groeit door deze overname naar een personeelsbestand van 50 medewerkers, verspreid over vestigingen te Amsterdam, Dordrecht, 's-Hertogenbosch, Woerden en Zwolle.

Motivatie voor de afstoot

Computerij besloot tot het afstoten van de units, aangezien de corebusiness van Computerij Onderwijs - het bemiddelen van werkzoekenden naar de arbeidsmarkt door werving, selectie, scholing en uitplaatsing - niet langer aansluit bij de strategische missie van de Computerij Groep. Na lang zoeken is in SERIN B.V. de juiste overnamepartner gevonden.

Dienstenaanbod SERIN gecompleteerd met onderwijs

Onderwijs vormt voor SERIN een logische aanvulling op de bestaande activiteiten in het kader van mens en werk, zoals advisering, begeleiding en training. SERIN, opgericht in 1986, richt zich met een compleet dienstenpakket op Human Capital, waarbij de persoonsgerichte benadering kenmerkend is voor de werkwijze. De diensten zijn verdeeld over de business units Reïntegratie, Loopbaan Advies & Begeleiding, Facilitaire Dienstverlening en vanaf heden ook Opleidingen.

- einde bericht -

Meer informatie:
Dhr. J.A.M. Borghols, directeur SERIN B.V., (078) 618 77 11 Dhr. W. Prins, adviseur Raad van Bestuur Computerij Groep, (038) 426 66 01

SERIN B.V.

M.H. Trompweg 225c