Derde cyclus regionale werkconferenties voor PvdA-leden

Datum nieuwsfeit: 11-11-2000
Partij van de Arbeid

De Urgenties voor de PvdA de derde cyclus regionale werkconferenties voor alle PvdA-leden

Deze werkconferenties worden elk half jaar gehouden en vormen een meerjarig programma ter voorbereiding op de komende gemeentelijke en provinciale verkiezingen. Kompas 2003 is een samenwerkingsproject van de afdeling Opleiding, Training, Organisatieontwikkeling met het CLB en het partijbureau. Dit najaar wordt ook intensief samengewerkt met de Kenniscentra (Binnenland& Justitie en Zorg & Welzijn).

Kompas 2003 is een platvorm voor training, discussie, ontmoeting en onderzoek. Hoewel de verkiezingen nog ver weg lijken, zullen we nu hard aan de weg moeten timmeren om straks goed voor de dag te komen. Iedereen is hierbij van harte uitgenodigd voor deelname aan een programma over permanente campagne en vele andere zaken die bij de komende verkiezingen relevant zijn. font>

Data en
locaties Hoofdthema's van de derde cyclus

Regio West * Partijvernieuwing
11 november * Beginselen
2000 * Zorg

* Veiligheid
Regio Noord * Het bouwen van een PvdA-internetsite 18 november * De kandidaatstellingscommissie en scoutring 2000 * Jongeren in de PvdA

* Lokale verkiezingsthema's en regionale Regio Zuid samenwerking
25 november * Diverse regionale thema's waaronder: Je bent 2000 "MEV" in de raad; over politieke participatie van allochtonen en het functioneren in de raad. Regio Oost Inventarisatie en oplossingen 9 december
2000 Meer informatie over de werkconferenties treft u dit najaar hier op de website en in de het ledenblad PRO.

De regio's zijn anders ingedeeld dan voorheen. De indeling is nu: Noord (Groningen, Drenthe, Friesland);
Oost (Gelderland, Utrecht, Overijssel);
West (Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland); Zuid (Zeeland, Noord-Brabant, Limburg).

Heeft u vragen of ideeën voor regionale thema's waar u graag met meerdere mensen uit de regio van gedachten wilt wisselen, bel dan met Klaartje Spijkers: 020-5512210 of email: (kspijkers@pvda.nl)

Wilt u een uitnodiging ontvangen, bel dan met de afdeling Opleiding, Training, Organisatieontwikkeling: 020-5512299 of email: (ibaptiste@pvda.nl)